Garantie & Klachten
Wij vinden het heel belangrijk dat u tevreden bent over onze producten en diensten. Wij horen het dan ook graag wanneer u een klacht heeft of ontevreden bent over een van onze producten of diensten.
Is het product bij aankomst misschien beschadigd? Bent u niet tevreden met het product? Dan horen wij dit graag zodat wij dit kunnen verhelpen.
Als er sprake is van een beschadigd product binnen de Retourtermijn van 14 dagen, dan herstellen of vervangen wij het product kosteloos. Als het item helaas niet kan worden hersteld of worden vervangen dan wordt de overeenkomst ontbonden. We vragen je dan om het bestelde product te retourneren en storten het aankoopbedrag terug op je rekening.
Bij een beschadigd of kapot product ontvangen wij via de e-mail info@mano-interieurs.nl van jou graag de volgende informatie:
– Een foto van het product in de verpakking zoals het product is geleverd
– Een foto van het geleverde product (in geval van schade, de schade zichtbaar op de foto zetten)
– Een foto van het verzendetiket
– Een beschrijving van de schade aan het product, of de reden van ontevredenheid met betrekking op onze geleverde diensten
Wij gaan ons uiterste best doen je tevreden te stellen en zo spoedig mogelijk af te handelen. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mano-interieurs.nl. Wij zullen dan zo snel mogelijk samen naar een oplossing te zoeken.