Met zorg geselecteerde collectie | Gratis verzending vanaf 75,- | De beste service

Retourneren

 

Is het product toch niet wat je had verwacht?

Dat is jammer, maar GEEN probleem! Binnen een termijn van 14 dagen kan je jouw aankoop retourneren. Om alles voor ons beiden zo duidelijk mogelijk te houden, zijn er wel een paar voorwaarden waaraan je retour moet voldoen.

Herroepen

Na ontvangst van het pakket door jou, of door een door jou aangewezen derde, dien je binnen de bedenktermijn van 14 dagen aan ons kenbaar te maken dat je je herroept op de overeenkomst. Dit kan door ons te mailen op info@mano-interieurs.nl.

Terugsturen

Voor het terugsturen van je bestelling, dient u eerst een mail te sturen naar info@mano-interieurs.nl om ons op de hoogte te stellen van het retour.

Terugzending van de producten dient, indien redelijkerwijs mogelijk, te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend. Verpak het product met zorg en maak voor het afsluiten van het pakket bij voorkeur géén gebruik van schilder tape of ducttape, maar maak hiervoor gebruik van transparante tape.

  • Stuur je zending binnen 14 dagen retour naar onderstaand retouradres;
    Mano Interieurs
    Meeuwenstraat 8
    7471 HG Goor
  • De (verzend)kosten die je maakt om je bestelling te retourneren zijn voor eigen rekening.
  • Na verwerking van je retourzending ontvang je het bedrag (exclusief eventuele retourkosten) binnen 14 dagen na de dag van ontbinding retour.
  • Producten die speciaal voor u besteld zijn, in de SALE zijn gekocht. Houd hier a.u.b. rekening mee bij uw aankoop.                                       

Terugbetaling

Wij maken binnen 14 dagen na ontbinding van je order het geld (exclusief retourskosten en eventueel gemaakte transport kosten) terug naar je over. De terugbetaling gebeurt altijd middels het zelfde betaalmiddel, als waarmee de order is voldaan. Bijvoorbeeld: een creditcardbetaling wordt dus via uw creditcard verrekend. 

Beschadigd product

Is je product beschadigd of zelfs kapot bij ontvangst? Dat is erg vervelend! Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop. Als er inderdaad sprake is van een beschadigd product dan herstellen of vervangen wij het product kosteloos. Als het item helaas niet kan worden hersteld of worden vervangen dan wordt de overeenkomst ontbonden. We vragen je dan om het bestelde product te retourneren en storten het aankoopbedrag terug op je rekening.

Bij een beschadigd of kapot product ontvangen wij via de e-mail info@mano-interieurs.nl van jou graag het volgende:

  • Een foto van de verpakking met daarin het product duidelijk zichtbaar, zodat wij goed kunnen zien hoe het product was verpakt;
  • Een foto van het volledige product;
  • Een close-up foto van het gebroken of beschadigde gedeelte van het product;
  • Een foto van het verzendetiket.
  • Wij gaan ons uiterst best doen je tevreden te stellen en zo spoedig mogelijk te af te handelen. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mano-interieurs.nl. Wij zullen dan zo snel mogelijk samen naar een oplossing te zoeken.
Begin met chatten!
Hulp nodig?
Scan de code
Hallo, Waarmee kunnen we je helpen?